اسلایدر

چی؟

درد و دلها, و داستان غم انگیز _Pretty Boy story

داستان واقعی زیباترین پسر شهر _ The true story of the most beautiful boy

چی؟

چی؟؟؟


دوست دارید چی بنویسم؟



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت17:50---9 دی 1397
سلام من همونی هستم که بهت توهین کردم اگه یادت باشه همون موقع ازت معذرت خواهی کردم،
یه دوستی بهم گفت اگه بخوای به حرف مردم زندگی کنی نابود میشی، اولش زیاد توجه نکردم ولی بعد از اتفاقاتی که برام افتاد تازه فهمیدم که چی گفته.
در مقابل حرف مردم اگه عکس العمل نشون بدی بدتر خودت اذیت میشی باید ساده از کنارشون رد بشی حالا میخوان هرچی بگن یا هرچی در موردت فکر کنن.
یا علی
پاسخ:سلام ، ....


سامیار
ساعت0:40---21 مرداد 1397
هرچه دل تنگت میخواهد بنویس
ولی به نظر من داستانتو ادامه بده، تازه داشت به جاهای هیجانی میرسید
پاسخ:سلام ببخشید دیر جواب دادم ، کم میام نت دیگه نمیتونم اینجا بنویسم چون یکی اومد هر چه دل تنگش می اومد بهم گفت


علی
ساعت20:31---27 ارديبهشت 1397
دیر به دیر مینویسی منم شانسی چک میکردم مطلبتو دیدم نمیدونم چی بنویسی ولی یه مشکل اساسی دارم فقط دعا کن نمی دونم ولی دیگه کم اوردم.
پاسخ: در این شب قدر دعایت میکنم مشکلاتت بر آورده شه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 24 ارديبهشت 1397برچسب:, ] [ 21:39 ] [ محمد باقر ] [ ]